Via de social media campagne, breng je simpel en effectief je inwoners en huurders op de hoogte van de online Zorgcheck. Via de campagne worden veel inwoners bereikt. Daarnaast zorg je voor meer bekendheid van je gemeentepagina op DatGeldtvoorMij.nl, zodat inwoners hier een kijkje nemen en één van de tools invullen of een gesprek aanvragen.
Doel: Vanaf 12 november maken zorgverzekeraars hun zorgpremies bekend. Inwoners kunnen vanaf dat moment weer een nieuwe zorgverzekering kiezen. Via DatGeldtvoorMij.nl kunnen zij een online check doen om een passende zorgverzekering te kiezen. Het doel van deze campagne is om de online Zorgcheck onder de aandacht te brengen bij je inwoners, zodat zij op tijd een passende zorgverzekering afsluiten. Dat bespaart vaak geld en levert rust op.
Doelgroep: Inwoners uit jouw gemeente. Daarin richten we ons op de doelgroep 18+. We richten ons niet op overige factoren, omdat we dan al snel mensen uitsluiten en Facebook de campagne dan niet meer laat zien vanwege discriminatie.
Looptijd: Zondag 1 t/m dinsdag 31 december
Kosten: De kosten voor de social media campagne bedragen €350. Hierin zit het campagnebudget en de werkuren.
Advertenties: Beeld van vrouw op bank (voor Instagram/Facebook berichten & stories).
Kopteksten: Check wat voor jou geldt
Beschrijving:
Wist je dat veel mensen geen passende zorgverzekering hebben? Daardoor betalen ze te veel premie of komen ze onverwachts voor hoge kosten te staan.
Benieuwd of jouw zorgverzekering past bij jouw situatie? Doe de online Zorgcheck op www.datgeldtvoormij.nl/[naam-gemeente].
Kom je er zelf niet uit? Vraag dan een gesprek aan. Er kijkt dan iemand met je mee.
Link: https://zorgadvies.devoorzieningenwijzer.nl/?gemeente=[NAAM]